søndag 7. november 2010

"Bloggcandy!"

Bli med på bloggcandyen min da vel!! ;)
(Trykk på bildene, så får du se større bilder)




Her er flere nærbilder av candyen.





Synest det er så koselig og inspirerende å få tilbakemeldinger i bloggen min.
Takk til dere alle sammen. Håper fortsatt dere vil kikke innom, og kanskje vil dere være hjelpe meg med å få flere til å kikke innom??

Legger ut en bloggcandy, som jeg kommer til å trekke 1.desember.

Det du må gjøre for å være med på denne candyen er:
- bli en "følger" av denne bloggen
- legg ut ett bilde av candyen min i bloggen din, med link.
- skriv en kommentar under her, med link til bloggen din.

Siste frist for å være med er midnatt 30.november.


Dette finner du i candyen:
Div. pynteark(6x6"), ark fra en gammel sangbok, vintage labels i papir og stoff, blonder og bånd, charms og metallpynt, plastlommer til bokmerker, cd-cover til bordkalender, "clear-bird", tags i ulike str og farger, 2 ruller med magic mesh, snøkrystall-klistermerker, grungeboard, klistermerkeborder, journalingark, Perler(stickers), roser, "bling it on", runde blondeservietter, chipboard.......

56 kommentarer:

  1. Vil gjerne være med på candyen din :)
    Mye fint du frister med.
    Har lagt meg til som følger nå.
    Du har vært i blogglista mi, så jeg har fulgt med deg :)
    Du lager mye fint!
    Bilde ligger i sidebaren min.

    Ha en fin søndag :)
    Klem Toini

    SvarSlett
  2. Hei på deg :o)
    Her legger jeg meg helt klart som følger ja. Har jo alltid likt ditt arbeide :o)
    Bildet ligger i sidebaren min med link hit :o)

    Ha en fortsatt fin søndag.
    :o)

    SvarSlett
  3. Blir med jeg og krysser fingrene for at jeg er heldig :)

    Har linket i bloggen min og er følger :)

    SvarSlett
  4. Så flott blogcandy, Monica! Jeg har lagt meg til som følger, og har lagt til link i bloggen min (monicahoiskar.blogspot.com). :)
    Klem Monica :)

    SvarSlett
  5. Fikk det til! :D Har lagt til link i bloggen min (engledilla.blogspot.com) Stor klem!

    SvarSlett
  6. Så flott candy da Monica!!
    Skulle gjærne deltatt men jeg har ikke datakunnskaper nok til å fikse det -hihi:-)

    SvarSlett
  7. Jeg er gjerne med. Har lagt meg til som følger, og har lagt link og bide av candyen i sidebaren på bloggen min :)

    SvarSlett
  8. Kjempefin candy du har Monica! Den vil jeg gjerne være med på.
    Ha en fin kveld!
    Merete

    SvarSlett
  9. Nydelig candy, denne blir jeg med på. Ha en fin kveld :)

    http://scrappecandy.blogspot.com/2010/11/scrapped.html

    SvarSlett
  10. Hei Hei. Så flott en Candy du har satt sammen, mye herlige ting jeg er 'fan' av selv, så denne krysser jeg virkelig fingrene for!! er nå følger av deg og det ligger bilde med link i venstre sidebaren min :D
    klem fra Linda S. L
    linsal79.blogspot.com

    SvarSlett
  11. Halloen
    Sååå mye flott!
    Her krysser jeg fingre og tær !
    Velkommen til meg,har også en candy..

    -Helle-

    SvarSlett
  12. For en superflott candy... denne vil jeg gjerne være med på... Og utrolig masse flott jeg finner når jeg kikker litt rundt her på bloggen.. :)

    Du finner link i sidebaren min
    http://lindasshobby.blogspot.com/

    Klem fra LindaSS

    SvarSlett
  13. Flott candy :) Vil gjerne være med i trekningen:) bilde og link ligger i sidebaren i bloggen min.

    SvarSlett
  14. What a sweet Candy!!!Fantastic!!!I hope I can take part in this candy?I'm a new follower and added a link to the sidebar http://pishitejulie.blogspot.com/
    Thank you so much for the chance to take part!!!

    Greetings from Russia,
    Ukka

    SvarSlett
  15. Så flott candy du har satt sammen.
    Blir gjerne med på den jeg :)
    Bilde og link er i bloggen min.
    ( Jeg har forresten også satt sammen en candy, med frist 6. desember)
    Ann Elin

    SvarSlett
  16. så morsom blogg du har kreativ..
    jeg vil også gjerne være med 3 lodd på meg..
    klem og ønsker om en fin kveld og en herlig ny uke

    SvarSlett
  17. Hei på deg!

    På min vandring i blogglandia kom jeg over denne flotte candyen som jeg veldig gjerne vil være med på.
    Fyller alle krav med følger, link m. bilde og kommentar:)

    Ha en trivelig uke!

    Hilsen fra Marit

    SvarSlett
  18. Hola!! Pero que preciosidad de blog candy!!! Si puedo me encantaria participar en el :)
    Ya me he hecho seguidora tuya y ya he publicado tu sorteo en la barra derecha de mi blog.
    Saludos cariñosos desde España
    Belinda

    http://lacasitadebelinda.blogspot.com

    SvarSlett
  19. Kjempeflott bloggcandy Monica :)
    Jeg har lagt meg til som følger, men det kan jeg ha må ha "privat" tips om hvordan jeg får til bilde i bloggen min som linker hit da.
    Ikke så dreven i dette skjønner du.

    Klæm

    SvarSlett
  20. I would like to participate in this give away, the gift is precious! I am a new follower and announce in my blog on my right sidebar!

    SvarSlett
  21. Jeg er din etterfølger! Denne flotte candy! Takk for sjansen! Jeg håper å få heldige! Link på siden av panelene til venstre på datoen http://www.fantasy-of-sequins.blogspot.com/

    SvarSlett
  22. Å så nydelig! Håper å vinne denne i 40-årsgave til meg selv. Følger deg og her er lenken: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/11/candy-hos-scrapped.html

    Klem

    SvarSlett
  23. Klart jag vill bara med!! Jippi vad mycket fint

    SvarSlett
  24. Kjempeflott blogg og candy- plagdes litt med å få legge igjen en kommentar i innlegget her- men nå funka det plutselig- Er gjerne med på trekning!

    SvarSlett
  25. Jeg vil gjerne være med på trekningen! Har lagt meg til som følger og postet link på sidebaren i bloggen min. Klem, Tonje

    SvarSlett
  26. Nydelig candy, kjekt å få bli med i trekninger......
    Jeg følger, og skriver om candyen i min blogg!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  27. Kjempefin candy du har Monica! Den vil jeg gjerne være med på.
    Bildet ligger i sidebaren min med link hit

    SvarSlett
  28. Hei Monica!
    Så lekker candy du deler ut. Blir gjerne med på denne:)
    Så mye flott du lager også.
    God helg, klem:)

    SvarSlett
  29. Flott blogg du har!

    Jeg vil gjerne være med på på blogg candyen din:o)

    Er følger og har linket:o)

    SvarSlett
  30. OI så masse flott her - både fantastisk candy og mye inspirasjon å hente i arbeidet ditt :) her titter jeg gjerne innom igjen =)
    tusen takk for at jeg får delta
    klem, Anja

    SvarSlett
  31. so sweet candy.i hope i can take part in this candy. i added a link to the sidebar
    http:// laska-skazka.blogspot.com

    SvarSlett
  32. Dette var ein ny blogg for meg. Har lagt meg til som følger og linka til bloggen din i sidefelt. Krysser fingrane og håper på tidlig julegave i år :)

    SvarSlett
  33. Hej!
    Vilken härlig blogg....

    det här var kul att få ta del av...
    kommer gärna att titta in ofta...

    Är med på utlottningen, så jag har länkat till min blogg....

    och har blivit följare.......

    Får hoppas att Tomten hittar till mig........

    Kicki

    SvarSlett
  34. Thanks for the chance! I'm your newest follower.

    http://okeanochka.blogspot.com/

    SvarSlett
  35. Thank you a lot for so lovely candy, dear!:))
    http://edelmiracle.blogspot.com/

    Hugs!:)

    SvarSlett
  36. Så flott blog candy. :):)

    Jeg vil gjerne være med i trekningen :)

    SvarSlett
  37. Hei!
    Vil gjerne være med å prøve lykken hos deg:)
    Koselig blogg du har:)
    *Inger*

    SvarSlett
  38. Flott candy !! Mye fristende i den, så jeg blir gjerne med i trekningen. Har lagt meg til som følger, har innlegg og bilde i egen blogg, og regner med at du finner meg via navnet mitt

    Klem, Marianne

    SvarSlett
  39. Flott candy, den vil jeg være med på. Hadde vært morro og vinne;) venter i spenning...

    Har lagt meg til som følger, og lagt link til candyen i sidebaren min og her er link til min blogg http://mayashobby.blogspot.com/

    SvarSlett
  40. Kjempefin candy!! Den vil jeg veldig gjerne ha :) Har lagt meg til som følger, og har lagt bilde og link i sidebaren min ;)

    SvarSlett
  41. Hello!! Very nice candy!!! I linked it on sidebar
    http://larisa-raznosti.blogspot.com/
    Thanks for the chance to win))
    Hugs. Larisa. xxx

    SvarSlett
  42. For en flott candy - jeg blir gjerne med! :) Har lagt meg til som følger, og har lagt link og bilde i 'candybaren' på bloggen min (sakkalo.blogspot.com).
    Ha en fin dag!
    ♥ Marianne
    PS: kom innom meg da vel - så kan du bli med på candyen min også.

    SvarSlett
  43. Hi!!! Great candy!! I'm a follower and I linked on my sidebar.Thanks for this chance :)
    Hugs from Spain!
    Paula

    SvarSlett
  44. Hi! :)))
    What a lovely candy!
    Thanks for the chance to win!
    Have a great day,
    Ghanima
    http://ghanimamyfairytale.blogspot.com/

    SvarSlett
  45. Ohh) great candy! thanks for the chance!!!
    I add it on my sidebar - http://kroxacadrs.blogspot.com/

    SvarSlett
  46. Kjempeflott candy som jeg gjerne vil være med på.
    Er følger og har skrevet om candyen i min sidebar!

    SvarSlett
  47. Thanks you for this chance!!!
    I'm a new follower and i'm italian!!!
    congratulazion for your blog, it's great!!!!
    MEry
    http://asaflightofbutterfly.blogspot.com

    SvarSlett
  48. That wonder this blog candy.. I participate willingly and thank you..

    SvarSlett
  49. Takk for sjansen å vinne! Har lagt en link på sidebaren och er nå fölgere av bloggen din!

    her er min blogg: http://lindhasplejs.blogspot.com

    Klem Lindha

    SvarSlett
  50. thanks for chance to win

    grat Candy greetings from Germany

    SvarSlett
  51. Thanks for a chance to win your yummy blog candy!
    sorry for my english, spero di vincere . =)
    public slidebar on http://lisjanora.blogspot.com/
    Hugs, Лисена
    i am new follower

    SvarSlett
  52. Hei, Monica. Jeg er glad for å bli en leser av bloggen din! Takk for dette fantastiske stykke sukkertøy!
    Med beste ønsker fra Russland, Evgeniya

    http://vedmochkina.blogspot.com/

    SvarSlett
  53. I'm Italian, my name is Anna.Very nice this blog and amazing giveaway!I'm a follower.I haven't a blog, but I would like to partecipate.
    Bye, kisses.

    SvarSlett
  54. Wow, for en flott candy! Jeg har blivit følgare og laget ett inlegg i sidebaren.

    SvarSlett
  55. Jeg følger dig, og du kan følge mig på http://missingcreativity.blogspot.com/
    Fed Blogcandy!

    SvarSlett

Her kan du legge igjen hyggelige kommentarer og spørsmål.