mandag 31. mai 2010

DT-bidrag til Scraphaugen







Fikk en flott velkomstpakke fra Scraphaugen som jeg kunne kose meg med.
Her var det kartong, mønsterark, Thickers, ett stempel fra Moo's, bånd, Rubons og Journalingark og blomster.

På LO "Opp i lufta" har jeg brukt ett pynteark Adornit og rub-ons fra Basic Grey som jeg fikk i pakken. Ellers så har jeg brukt bånd, DottieAnn, knapper, halvperler, Chipboard-alfabet og en sor sikerhetsnål med biter fra tags som jeg har plukker av klær jeg har kjøpt.........

På LO "Myse i sola" har jeg brukt Bazzil dottie (hvit), Bazzil (grønn), Thickers og mønsterark fra Prima. Ellres så har jeg brukt klistermerke-alfabet fra October afternoon, blomster fra Bazzil, brads fra Thilda og BoBunny, journaling fra Websters Page, blonder, maling og perlepynt fra Kort og godt.

På LO "Agios Gordis" har jeg brukt Bazzil Swirl (hvit), Thickers, Prima Journaling, Bazzil (rosa). Ellers så har jeg brukt Prima roser og blader. Bazzil (Turkis) og bånd.

På LO "CORFU" har jeg brukt Prima mønsterark (velur)og bånd fra pakken.
Ellers så har jeg brukt en gammel bokside, pappen fra en Primablomst(embalasje), Prima perler og blomst. Annen blomster/roser, Thickers, journalingkort og perlepynt.

På kortet har jeg brukt ett mønsterark fra Adornit, stempel fra Moo's fra pakken.
Ellers så har jeg brukt Bazzil, blonde, metallpynt, perler og tags.
Jeg har stemplet motivet på akvarellpapir med Distress-blekk. Prukt pensel med vann og dratt fargen litt utover i motivet.

Det har vært utfordrende og spennende å få jobbe med denne velkomstpakken. Tusen takk, og jeg gleder meg på neste utfordring.

3 kommentarer:

  1. Kjempefint det du har fått laget av velkomstpakken, samme hva du får-så blir det flott!
    Jeg lurer på hva det gule hullarket og den oransje langs kanten til høyre heter(LO`n"Opp i Lufta"
    Håper du har det bra, vel overstått konfirmasjon og snart ferie...
    Merete.

    SvarSlett
  2. Heisann, Merete.

    Takk for at du kikker innom.

    Dette er Dottie Ann. Det er lignende som Magi Mesh. Jeg revet i de for å få til en litt mere rufsete stil.

    SvarSlett
  3. Så mye fint du har laga Monica :)
    Legger meg til som følger her jeg.
    Ann Elin

    SvarSlett

Her kan du legge igjen hyggelige kommentarer og spørsmål.