onsdag 25. februar 2009

En lift av en av mine favorittscrappere ~A lift of one of my favourite scrappers


Vet ikke helt om det kan kalles en lift når jeg har snudd litt om på elementene, men her har jeg iallfall tatt utgangspunkt i en LO av Scrapperlicious, en av mange fantastiske LO'er.
Og for å ha det sagt; er det egentlig mulig å lifte denne dama?
Dette er et bilde av min datter, som er eldst og den yngste av sønnene mine. Tittelen "Kos", sier seg vel selv.


I'm not sure if I can call it a lift, since I've turn around the elements a bit, but I've been very inspired of a layout by Scrapperlicious, one of many fantastic layouts
And, if I may say so; is it really possible to lift this artist??

This is a photo of my daughter, who is the oldest of my kids, and my youngest son. The title "Cuddle" or "Hug" says it all, I think.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du legge igjen hyggelige kommentarer og spørsmål.